AGANA este un brand care a luat naștere din pasiunea pentru parfumuri a unui cuplu din Alba Iulia, care și-a dorit să aducă pe piața din Romania parfumuri noi, cu arome si mirosuri interesante.

Numele brandului este o combinație între prenumele celor doi și numele lor de familie (Adi și Gabriela Nanu, pe scurt AGANA). Ca atare și logo-ul brandului trebuia să reprezinte aceasta legătura de familie, să reprezinte un brand de familie. Cum familia înseamnă iubire, dragoste și mai presus de toate viață, am ales ca simbol copacul.

În urma cercetării mele am aflat că AGANA în Filipine este numele unei plante definite cu Pterocarpus indicus în diverse surse botanice, mai exact copacul Narra.

Bazat pe toate aceste informații, am ales ca și culoare principala de brand, verdele.


Pentru un brand ce promovează parfumuri și arome inedite, verdele poate reprezenta mai multe aspecte:


Natura și prospețimea: Verdele este adesea asociat cu natura, vegetația și prospețimea. În contextul unui brand de parfumuri, poate sugera utilizarea ingredientelor naturale și proaspete în compozițiile parfumurilor, transmițând ideea de prospețime și autenticitate.


Echilibrul și armonia: Verdele este culoarea echilibrului și a armoniei. Pentru un brand care se concentrează pe crearea unor arome și mirosuri armonioase și echilibrate, verdele poate sugera această atenție acordată echilibrului și compoziției corecte a parfumurilor.


Revigorare și energie: Verdele poate evoca și ideea de revigorare și energie, fiind asociat cu regenerarea și vitalitatea. Pentru un brand de parfumuri, poate sugera faptul că aromele și mirosurile oferite au puterea de a energiza și revitaliza simțurile.


Conexiunea cu natura și mediu înconjurător: Verdele poate sărbători legătura cu natura și mediu înconjurător, reflectând preocuparea pentru protejarea și conservarea mediului în care trăim. În contextul unui brand de parfumuri, poate sugera utilizarea ingredientelor sustenabile și respectuoase cu mediul.


În ansamblu, verdele poate transmite un mesaj de prospețime, echilibru și conexiune cu natura, aducând o notă de autenticitate și vitalitate în identitatea și mesajul unui brand de parfumuri.


Concept:

Conceptul având la baza toate aceste elemente menționate mai sus am construit o reprezentare a copacului vieții, bazat pe copacul Narra, iar ca font-uri am ales o combinație între un font elegant sans-serfi, pentru numele de brand si un font cursiv, pentru numele parfumului.


Ca și font pentru website și alte materiale am optat pentru un font sans-serif simblu, care să fie ușor de citit și folosit în blocuri mari de text.

Web site & Marketing 360:

După finalizarea procesului de creare a brandului AGANA, echipa noastră a luat inițiativa de a construi o platformă web modernă și atrăgătoare, unde clientul să își poată prezenta gama de produse într-un mod captivant și accesibil.


În parteneriat cu South Studio, am realizat o serie de fotografii profesionale, menite să sublinieze frumusețea și calitatea produselor AGANA.


Pentru a spori vizibilitatea și conștientizarea brandului în primele 3 luni de la lansare, am dezvoltat o strategie de marketing cuprinzătoare. Această strategie a fost concepută pentru a prezenta brandul AGANA către grupurile de interes relevante, amplificându-i prezența în mediul online.


Campaniile noastre de marketing au fost planificate și implementate în două categorii distincte: campanii plătite și campanii organice. În cadrul campaniilor plătite, ne-am axat pe promovarea informațiilor esențiale, precum prețurile și caracteristicile produselor AGANA, către audiența țintă, folosind diverse canale și platforme online.


Acest lucru a asigurat o prezență eficientă și constantă a brandului în fața potențialilor clienți.

Pe de altă parte, campaniile organice au avut ca obiectiv construirea unei comunități online angajate și interactive în jurul brandului AGANA. Am investit resurse în crearea de conținut relevant și de calitate, care să atragă și să angajeze audiența, promovând astfel interacțiunea și fidelizarea clienților.

Nistia Adrian

Creative Director

Branding

Nistia Adrian

Creative
Director

Branding

Grigo Andreea

Marketing Project Manager
Copywriter

Marina Dumitru

PPC Specialist

South Studio

Foto

Victor Ciupitu

Video

Victor Ciupitu

Video

Alte proiecte

Alte proiecte

Alte proiecte

2024 © All rights reserved | NG POP ART MEDIA

Contact

Contact

Contact

contact@nistia.ro

contact@nistia.ro

contact@nistia.ro

+4 0 761 48 46 80

+4 0 761 48 46 80

+4 0 761 48 46 80

București, Sector 4, Drumul binelui

București, Sector 4, Drumul binelui

București, Sector 4, Drumul binelui

Useful links

Useful links

Useful links